Me, LiL' Insyiraah n Mr. hubby

Tuesday, December 6, 2011

Indah

Asssalamualaikum. Ketemu kite sahabat maya tanpa wajah tanpa suara, tapi dekat curahan rasa. Alhamdulillah, masih ada kesempatan MS (MS-mamasyiraah :)) nak berkongsi rasa. Bulan ni masuk 3 bulan MS bekerja ditempat baru. Aik, tukar keje lagi MS ni. Emm, bukan niat dihati, tapi ada rasanya seribu kebaikkan bekerja kat sini, Jurutera Perunding SB. Dekat dengan rumah MS dan rasa macam baru lah mengaplikasi apa yang MS belajar di universiti dulu. Hehe...sekali lagi rasa syukur ke hadrat Allah swt. Rasa macam dah berkarat pulak otak ni sebab lama sangat MS tak menulis ni. MS cuma nak berkongsi sajak je hari ni. Jom..
 Indah Itu Suamiku

Semalam ada kenangan,
hari ini bakal mencipta kenangan dan esok masih lagi merancang
Tapi keindahan semalam masih terbayang
Bisakah ku ulang setiap saat keindahan semalam pada hari ini
Masih bisakah kurancang keindahan itu untuk berulang kembali
Andai ada izin dari Dia yang maha mengetahui 
maka indah itu pasti akan kembali
Untuk dia, 
suamiku tercinta keindahan itu ada pada kamu
Ciptakan untukku setiap kali kita bersama
Tapi jika itu tidak bisa mungkin
Cukup sekali sebelum kupejam mata untuk selamat tinggal selamanya.

PS: I Love You

1 comment: